שירותי איטום? תנו קליק! השאירו פרטים ונחזור בהקדם האפשרי!

איטום גגות בעומר

במידה ואתם עומדים בפני פעולת איטום גגות בעומר אתם נמצאים במקום הנכון. פורטל איטום בקליק מספק לכם מידע חיוני אודות נושא איטום הגגות ובנוסף הפורטל מאפשר לכם להשאיר פרטים בדף ייעודי לכך ולקבל מספר הצעות מחיר מקבלני איטום מקצועיים ומומלצים שעברו סינון ראשוני על ידי צוות הפורטל.

מהו מחיר איטום גגות בעומר?

מחיר איטום גגות בעומר משתנה ונקבע בהתאם לסוג וגודל הגג שלכם שיטת האיטום בה אתם בוחרים והמחירון של קבלן האיטום בו בחרתם.

 

להלן מחירים חלקיים של עבודות איטום:

  • איטום ביריעות ביטומניות – מדובר בשיטת האיטום היעילה והאיכותית ביותר. יריעות בעובי של 5 מ"מ יעלו בין 80 ל- 120 ₪ למטר.

  • זיפות גגות – מדובר בשיטת הזולה והוותיקה ביותר ובשל כך גם הפופולרית ביותר. הזיפות יעלה לכם בין 30 ל- 50 ₪ למ"ר עבור שטח של לפחות 100 מ"ר גג. שטח קטן יותר של גג בשיטה זו יעלה לכם בין 30 ל- 70 ₪ למ"ר.

  • יישום בטקל – מדובר בשיטת איטום הרבה פחות מוכרת לציבור הרחב. שיטה זו נחשבת לדי איכותית והיא תעלה לכם בין 50 ל- 80 ₪ למ"ר.

  • איטום בהתזה – שיטה המתאימה לאזורים לא נגישים והיא ותעלה לכם בין 100 ל- 200 ₪ למ"ר. בשיטה זו מבצעים איטום של שטחים ספציפיים בלבד ולא של גג שלם.


:

טווח מחיר גבוה

טווח מחיר נמוך


המחיר אומת המחיר נבדק לאחרונה בחודש אוקטובר בשנת 2024.

פרוט אודות שיטות האיטום השכיחות

שתי שיטות איטום הן הנפוצות ביותר האחת בזכות רמת העמידות שהיא מספקת והשנייה בזכות המחיר הידידותי שלה:

  • יריעות ביטומניות – מדובר בשיטה האיכותית ביותר לביצוע איטום בעומר. כל קבלן איטום בעומר ימליץ לכם לפני כל שיטה אחרת על שיטה זו הנחשבת לבעלת רמת העמידות הגבוהה ביותר שניתן לקבל. אי לכך למרות שמדובר בשיטת איטום יקרה היא משתלמת מאוד מכיוון שהיא עשויה להחזיק לכם לאורך שנים. יריעות ביטומניות מונעות חדירה של מים למבנה מבלי שתידרשו לחדש את האיטום לאחר זמן קצר.

  • זיפות – מדובר בשיטה הוותיקה ביותר לביצוע איטום של גגות לקראת בואו של החורף. אבל לשיטה זו מספר חסרונות משמעותיים בעיקר כשמשווים אותה ליריעות הביטומניות האיכותיות והעמידות הרבה יותר. היתרון היחיד של הזיפות אל מול כל שיטת איטום אחרת נמצא במחיר הנמוך יחסית שלו. זו הסיבה לכך שזיפות גגות בעומר שכיח מאוד.

האם מקבלים אחריות על איטום גגות?

מכיוון שישנם הבדלים ברמת העמידות של שיטות האיטום ישנם גם הבדלים בתנאי האחריות שתקבלו עבור כל אחת משיטות אלה. אבל כן כל שיטת איטום תזכה אתכם במינימום של כתב אחריות. הזיפות יספק לכם אחריות לתקופה של 3 עד 5 שנים בלבד. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שידוע שנים רבות שהאיטום דורש תחזוקה מעת לעת. לעומת זאת יריעות ביטומניות תספקנה לכם אחריות לתקופה של 10 שנים בממוצע.