שירותי איטום? תנו קליק! השאירו פרטים ונחזור בהקדם האפשרי!

איטום צנרת חודרת

צנרת חודרת היא צנרת העוברת דרך קירות, רצפות או תקרות במבנים. איטום תקין של צנרת זו חיוני למניעת נזילות מים, נזקים למבנה ופגיעה באיכות החיים. באילו מקרים תצטרכו לבצע איטום צנרת חודרת, כמה זה עולה ואיך תוכלו לחסוך כסף? איטום בקליק עם כל התשובות.

מתי צריך לבצע איטום צנרת מזגן בגג?

יש מקרים שבהם היחידה החיצונית של המזגן, שנקראת גם מנוע מזגן, מותקנת על הגג של הבניין. במצב כזה, יש להתקין צנרת שמחברת בין היחידה שעל הגג ליחידה הפנימית שמותקנת בבית.

 

הצנרת הזו נקראת צנרת חודרת כי היא אכן חודרת את הגג פנימה. במקרים כאלה יש לבצע איטום צנרת מזגן בגג על מנת למנוע ממי הגשמים לחדור לתוך הבית דרך החור שקודחים לצורך השחלת הצנרת.

 

מאוורר מזגן חיצוני

מהו מחיר איטום צנרת מזגן בגג?

מחיר איטום צנרת מזגן בגג נע בין 350 - 1200 ש"ח והוא משתנה בהתאם למורכבות העבודה. אם באזור של האיטום יש המון סדקים או שמדובר באזור שהוזנח לאורך שנים רבות, קחו בחשבון שהמחיר שציינו עשוי להתייקר בהתאם.

 

מחיר ממוצע לאיטום צנרת מזגן בגג

מחיר ממוצע לאיטום צנרת מזגן בגג: 775 ₪

טווח מחיר גבוה 1200 ₪

טווח מחיר נמוך 350 ₪

כיצד מתבצע איטום צנרת חודרת?

איטום צנרת חודרת מתבצע באמצעות מריחת חומר שנקרא פוליאוריטן מוקצף גם מצידו הפנימי של החור וגם מצידו החיצוני. בנוסף, קבלן האיטום יצטרך ליישם את החומר גם על השוליים של החור וגם על קו הצנרת עצמו, על מנת לבודד אותו ולהגן עליו מפני נזקי מזג האוויר.

 

איטום עם חומר פוליאוריטן

השוואת מחירים לאיטום צנרת חודרת מהגג

אם אתם צריכים להזמין שירות של איטום צנרת חודרת אנחנו ממליצים לכם לעשות סקר שוק ולהשוות מחירים. אז איך עושים את זה? שלחו את הפרטים שלכם כאן באתר ותקבלו עד 3 הצעות מחיר שונות לאיטום צנרת חודרת.

 

השוו בין הצעות המחיר האלה ותוכלו לחסוך עשרות אחוזים בעלות של עבודת האיטום. בנוסף, כך תוכלו לבחור ביועץ האיטום שאתם הכי מתרשמים ממנו, זה שנתן לכם את ההצעה הכי מפורטת וברורה מכולם.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051055

מה הסימנים לכשל באיטום צנרת חודרת?

  • רטיבות בקיר או בתקרה: אם אתם מבחינים בכתמי רטיבות בקיר או בתקרה בסמוך למזגן, ייתכן שמדובר באיטום לקוי של צנרת המזגן. מים עשויה לחלחל דרך חורים או סדקים באיטום ולפגוע בקירות ובתקרה.
     

  • סדקים בקיר או בתקרה: סדקים בקיר סביב פתחי המזגן עשויים להצביע על בעיה באיטום. עם הזמן, סדקים אלו עלולים להתרחב ולהחליש את הקיר, מה שעלול להוביל לנזקים משמעותיים יותר.
     

  • טפטוף מים: טפטוף מים מהמזגן, גם כאשר הוא אינו פעיל, עשוי להעיד על נזילה בצנרת. נזילה זו עלולה להיגרם כתוצאה מפגיעה באיטום או מבלאי של החומרים.
     

חשוב לציין, אלו הם רק חלק מהסימנים הנפוצים לבעיות באיטום צנרת המזגן. אם אתם חושדים בבעיה, מומלץ לפנות לקבלן איטום גגות מורשה ומוסמך לצורך אבחון ותיקון.