שירותי איטום? תנו קליק! השאירו פרטים ונחזור בהקדם האפשרי!

איטום גגות בביתר עילית

במידה ואתם צריכים איטום גגות בביתר עילית אתם נמצאים בפורטל הנכון. כאן באיטום בקליק תוכלו לקבל מידע חשוב אודות איטום גגות באופן כללי ואיטום גגות בביתר עילית. אנו נספק לכם מידע אודות שיטות האיטום המחירים של כל שיטה והדרכים לאתר קבלן ביצוע אמין ומקצועי.

מהם השיקולים המרכזיים בבחירת שיטת האיטום?

איטום גגות בביתר עילית מחייב אתכם להכיר כל שיטת איטום קיימת היתרונות והחסרונות שלה המחיר ואנשי המקצוע המיומנים ביותר לביצוע העבודה. להלן הדברים שיש לקחת בחשבון:

  • מחיר שיטת האיטום: אין מה לעשות כל פעולה שאנחנו צריכים לבצע עולה כסף והדרך הנכונה ביותר להתמודד עם עלות הפעולה היא לתכנן מראש תקציב. אי לכך מחיר הוא אולי השיקול מהמשמעותי ביותר של מקבלי השירות. זאת גם הסיבה שמרבית האנשים בוחרים לבצע איטום באמצעות שיטת הזיפות הוותיקה והזולה. מדובר בשיטת איטום טובה אולם יריעות ביטומניות מספקות איטום הרבה יותר אמין ואיכות רק המחיר שלהן גבוה משמעותית. קבלן איטום בביתר עילית ימליץ לכם במידה ואין לכם תקציב בלתי מוגבל בזיפות הגג.

  • עמידות ואמינות האיטום: השיקול הבא שמגיע הוא כמובן איכות המוצר או השירות אותו אתם מקבלים. כשמדברים על איטום בביתר עילית ענין עמידות האיטום הוא ללא ספק נושא מרכזי וחשוב. לפיכך חשוב לשאול את קבלן האיטום כמה זמן יחזיק האיטום ומה תהיה רמת העמידות שלו בפני מים חום השמש וכו'.

  • משך זמן האחריות עבור האיטום: גם נושא האחריות על העבודה הנו חשוב ביותר. עבור איטום איכותי באמצעות יריעות ביטומניות תקבלו אחריות של 10 שנים שלמות. עבור איטום גג באמצעות זיפות תקבלו אחריות לתקופה הנעה בין 3 ל- 5 שנים בלבד.

 

איטום גגות בביתר עילית

מהו מחיר איטום גגות בביתר עילית?

מחיר איטום גגות בביתר עילית משתנה בהתאם לשיטת האיטום והמחירון של קבלן הביצוע. להלן מחירים לדוגמא על מנת שיהיה לכם קל יותר לדעת האם מציעים לכם מחיר הוגן:

  • זיפות גגות: מחיר זיפות גגות בביתר עילית נע בין 30 ל- 50 ₪ למ"ר (מתייחס לגג שגודלו אינו יורד מ- 100 מ"ר). זיפות גגות בביתר עילית עבור גג קטן מ- 100 מ"ר יעלה בין 30 ל- 70 ₪ למ"ר.

  • יישום בטקל (שיטה פחות נפוצה): עולה בין 50 ל- 80 ₪ למ"ר.

  • יריעות ביטומניות: עולה בין 80 ל- 120 ₪ למ"ר.

  • איטום בהתזה (מיועד למקומות פחות נגישים): יעלה בין 100 ל- 200 ₪.

 

מחיר ממוצע לזיפות גגות בביתר עילית (גג שגודלו אינו יורד מ- 100 מ"ר)

מחיר ממוצע לזיפות גגות בביתר עילית (גג שגודלו אינו יורד מ- 100 מ"ר): 40 ₪

טווח מחיר גבוה 50 ₪

טווח מחיר נמוך 30 ₪

מהן שיטות האיטום המוכרות מלבד זיפות ויריעות ביטומניות?

  • איטום בהתזה: מדובר בשיטת איטום המתאימה למקומות שהנגישות אליהם בעייתית. בדרך זו מתיזים חומר איטום אקרילי על מקום מסוים שאינו נגיש ואוטמים אותו. בשיטה זו אוטמים אזורים ספציפיים ולא גג שלם.

  • איטום בפוליאוריטן: כאשר נדרש איטום של גג זכוכית בבית, אין אפשרות לזפת או לאטום ביריעות ביטומניות ולפיכך נעזרים בחומר הפוליאוריטן.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051055

טיפ חשוב בדרך למציאת קבלן איטום מומלץ

קבלני איטום גגות צריכים להיות רשומים בפנקס הקבלנים הישראלי. לכן שאלו את הקבלן האם הוא רשום בפנקס זה ואף בקשו לראות צילום של רישום זה. חשיבות הדבר היא בכך שהוא מעיד שאין כנגד הקבלן תיקים פתוחים בבית המשפט והוא יכול לספק שירות מקצועי ואמין בהתאם לחוק.